torstai 22. syyskuuta 2011

SULOISTA, ROMANTTISTA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!

Hei!

Laiska töitään luettelee, joten yritän nyt sitten vaieta;-) Hiukan on ollut...tuulista. Lähden nyt jo viikonlopun vietolle, sillä tarkoitus on hoitaa viikon unirästit pois ja olla lauantaina oikein virkeä, kun lähden Bessun kanssa viettämään aikaa kaiken kauniin äärelle. Mika Waltarikin on sanonut, että 'mikään ei ole niin tärkeää kuin suvaitsevaisuus ja kaunis turhuus.'

Ensi viikko on täyttä nautintoa, sillä menemme sekä japanilaiseen keittiöön että sisustamme. Kuten tiedätte luen rinnalla tietysti jotain romaania, mutta se on nyt vasta alkuteloillaan, kun Kleopatra vei minua koko viikon. Ihana, myyttien verhoama Kleopatra...

Viikonlopun suunnitelmat ovat muuten auki, paitsi la minä humputtelemassa ja Lumimies palvelee Hänen Majesteettiaan sekä leikkaa kuusiaitaa. Jos löydän jonkun kiinnostavan leffan, ilta menee taas elokuvaksi kera herkuttelun.

Kiitän menneestä viikosta sekä kaikista hurmaavista kommenteistanne. Toivotan suloista, romanttista viikonloppua♥

Love
Leena

The Windmills of Your Mind

44 kommenttia:

  1. Voi hitsit, vaikuttaa mun arkisen aherruksen rinnalla(en valita)aika hyvältä. Mukavaa veekendiä sinnekin LL. Sinisilmäpojanpoikani tulee viihdyttämään huomenna kun pääsen duunista:) Miten Olga voi? Anteeksi jos on sattunut jotain, kun en ole ehtinyt tänne? Ja täällä sataa kuin saavista taas..

    VastaaPoista
  2. Mustaleski, no, viime viikonloppu oli pelkkää puusavottaa ja su´nnutaina ehdimme puuhommita syömään vasta illalla. Ehkä joku oikeus ja kohtuus tai keskiarvo toteutuu minunkin kohdallani, vaikka aina ei siltä tunnu.

    Kiitos kysymästä. Hän on ollut yllättävän pirteä, mistä minä tietenkin pessimistinä muistan aina Joutsenlaulun...Tätä en voi olla sinulle kertomatta, tiedän, että ymmärrät:

    Meillä on ollut tässä minun kirjasto/toimistossani 90 cm leveä runkopatjasänky, joka on tavallaan tarpeeton, sillä meillä on erikseen vierasmakkari alakerrassa. No, me kun tiedämme, että Olga ei saisi enää hyppiä ja hän olikin yhtäkkiä jättänyt olkkarin sohvan valtaamatta, otimme jalat kokonaan pois runkopatjasta sekä raahasimme sen OLKKARIIN kauniin ruokapöydän tilalle. Ruokapöydän asetimme ikkunan eteen ja siinä ei voi nyt syödä, vaan täytin sen kukilla, joita olen kantanut ulkoa vähitellen sisälle. Päällystimme petin hienosti ja sitten alkoi Vanha Diivan houkuttaminen pienen pienillä herkuilla. Hän nouti herkut ja hyppäsi pois. Koko ajan sama juttu. Siinä me istuimme ja ihmettelimme ja nauroimme. Ja seuráavana aamuna löysimme Hänen Majesteettinsa meidän sohvalta ketarat pystyssä ja virne naamalla. Kun päästiin iltaan, me istuimme juomassa teetä siinä 'koira pedillä' ja koiruus katseli meitä sohvalta;-) Se likka on aina osannut ottaa näyttämön!

    Älä mitään pyytele anteeksi, kun en minäkään ehdi mihinkään. Pelkkää hösötystä ja laiminlyöntiä. Arki vie ja yöt ovat lkemiselle. Kyllä sinä sitten kaiken saat kuula, kun aika on.

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Mukavaa piiitkän piitkääää viiikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Mukavaa viikonloppua, ja kaunista, sinullekin! Minun viikonlopustani taitaa romantiikka olla kaukana, mutta onneksi vietän sen kuitenkin tavallaan romanttisesti pukeutuneena :D

    VastaaPoista
  5. Kaunista syysviikonloppua, Leena! Viikonloppu on silloin parhaimmillaan, kun seuraavalla viikolla on mitä odottaa! :-)

    VastaaPoista
  6. Tosi hauska ajatus, että Olga istuu sohvalla ja Leena ja Reima koiran petillä. Hauskaa viikonloppua! Me suunnistetaan Gardajärven kautta Dolomiiteille. Ciao!

    VastaaPoista
  7. Rentouttavaa viikonloppua! Koitan itsekin pyhittää viikonlopun pääosin vain kaikelle muulle tekemiselle paitsi tylsillä velvollisuuksille :) Toki tietyt hushollaamiset on pakko tehdä, ettei keittiö ole maanantai-aamuna likaisten astioiden valtaama yms, mutta pesukone ei pyöri, imuri ei hurise..ei ei.

    VastaaPoista
  8. Rentouttavaa viikonloppua raikkaassa syyssäässä!

    VastaaPoista
  9. Ihanan romanttista viikonloppua Sinulle!!!!

    VastaaPoista
  10. Ihanaa viikonloppua myös sinulle, Leena!:)

    VastaaPoista
  11. Oikein ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua myös sinne Teille!

    Romantiikka on täällä päin vähissä, mutta en ole vielä luopunut toivosta, että sitäkin on vielä joskus ilmassa : )

    VastaaPoista
  12. Leppoisaa viikonloppua sinulle Leena. Vauhtisi oikein hengästyttää välillä. Kaunis turhuus on joskus tarpeen, joten antoisaa lauantain humputtelua.
    Rapsutukset Hänen Majesteetilleen Olgalle.

    VastaaPoista
  13. Sinulle tulle hieno viikonloppu, jos sitten maltat sen viettää suunnittelemallasi tavalla. Romanttista! paljon eläviä kynttilöitä! meidän mökistä vain on tuo romantiikka kadonnut jo vuosia sitten, on vain tää vanha mummu ja pikkuinen päiivänsäde.

    VastaaPoista
  14. Ihanaa viikonloppua sinulle.♥ ja ihanalle viisaalle Olgalle.♥

    VastaaPoista
  15. Marleena, kiitos samoin sinulle!



    ***

    Helmi Maaria Pisara, kiitos samoin. Nyt sinä annat minulle hurmaavan aavistuksen...,joka pitäisi selvittää;-)

    VastaaPoista
  16. Nautinnollista viikonloppua Leena! Nauti sitten oikein kunnolla.Ja Olga-ihanaiselle rapsutuksia!

    VastaaPoista
  17. Kaunista viikonloppua Leena. Olgalle erityissilitykset. Hauska juttu tuon sängyn kanssa. Sellaisia sohvanvaltaajiahan he ovat. Mitä emme tekisi lemmikkiemme viihtymiseksi ♥

    VastaaPoista
  18. Paula, kiitos samoin! Usein odotus on parasta.

    Minua huvittaa, kun alan nykyään aina hymyillä, kun näen tuon sinun hurmaavan pikkukuvasi;-) Itseasiassa, aloin nyt vähän nauraa, sillä viikko on ollut rankka. En voi kaikkea levitellä maailmalle, joten kiitos, että sait minut nauramaan!

    ***

    Allu, grazie altrettanto! Jael voi lisäksi kertoa, että Olgalla on omia hienoja koiranpetejä vaikka muille jakaa...

    Voi mikä ihanuus viikonloppu teitä odottaakaan: Piacere!

    Facciamo una gran mangiata e dimentichiamo queste tristezze.

    VastaaPoista
  19. Susa, meillä Lumimies lupasi tehdä kaiken järjstykseen (lue: siivoamiseen) liittyvän huomenna kun minä olen poissa. Ei tarvitse edes kuulla imurin ääntä ja kun palaan sauna on jo lämpiämässä ja minulla ehkä uusi elokuva mukanani, punaviini on korkattu tuulettumaan ja takakhuoneen kattaus viestii homejuustoista ja rypäleistä. Minulle jää vain kynttilöiden sytyttäjän rooli. Minä olen tämän nyt ansainnut, joten nautin sadalla!

    Kiitos samoin ja muistathan, että pienetkin irtiotot ovat elvyttäviä kastepisaroita!



    ***

    Pepita, kiitos samoin sinulle! Sää saisi tosin vähän kirpakoitua, sillä meillä on satanut päivä toisensa jälkeen. Tekee hyvää sienisadolle, mutta liika on liikaa.

    VastaaPoista
  20. Riitta Sinikka, kiitos samoin Sinulle!



    ***

    Sanna,kiitos samoin sinulle!



    ***

    Anne, kiitos samoin sinulle & co!

    Minä takaan, että saat muutakin romantiikkaa kuin niitä ihania tapetteja;-) Näin enneunen ja minun uniani ei kannata väheksyä...

    VastaaPoista
  21. Anja, minä tiedän, tiedän...,mutta et sinäkään niitä hitaimpia ole;-) Minä hengästyn kun luen blogiasi: Aina olette menossa ja tulossa tai sitten valtaisia satokuvia...eli pata kattilaa soimaa;-) Minä tiedän, että emme voi itsellemme mitään. Olen yrittänyt ja yritän koko ajan muuttaa elämäni 'slow' ja 'flow'.

    Minä TODELLA TARVITSEN nyt kauniin turhuuden rentoutusta.

    Kiitos samoin sinulle ja rapsutuksia Simolle!



    ***

    Mummeli,kiitos samoin! Hyvä huomio sinulta, sillä saatan yhtäkkiä muuttaa suunnitelmia kun tunnenkin itseni kunnon yöunet saatuani aivan uudeksi ihmiseksi. Kyllä minä nyt aion näyttää totuuden;-) Huomaat sen viimeistään su iltapäivänä...

    Eikö ole romantiikkaa, jos on vain hurmaavan koiran kanssa. En ole kokenut vielä tuota vaihetta, mutta en halua uskoa, että se sana on pyhitetty vain parisuhteelle. Juhli elämääsi! Tarjoa itsellesi kaunista. Kata pöytä kauniisti, sytytä kynttilät, katso koiruutttasi silmiin ja totea: Meillä on täydellisen upeaa! Jos tämä ei toimi, lähde johonkin, kunhan ensin saat koiruudelle sijaismajoituksen. Moni asia on niin paljon itse kiinni. Minäkään en aina näe metsää puilta.

    VastaaPoista
  22. Heippa Leena!

    Oikein suloista ja rentouttavaa viikonloppua sinulle<3

    Olikos ne kirjamessut nyt?

    Kaikkea ihanaa Sinulle ja Alfaurokselle<3

    VastaaPoista
  23. Irmastiina, kiitos samoin sinulle! Ja Olga kiittää myös: Wuf!



    ***

    Jael, kiitos samoin sinulle ja Bambille! Ihan kuin epäilisit etten pysty...;-)

    VastaaPoista
  24. Ihanaa viikonloppua, Leena! Olen viime päivien kiireideni vuoksi ollut hieman huonosti blogeissa, mutta ihan kohta tutustun Kleopatraasi.

    Ensi viikon japanilaista keittiötäsi odotan innolla. Rakastan sushia (joskaan ympäristösyistä en syö tonnikalaa, mutta onneksi sushissa on paljon muita aineksia, mistä valita).

    Nauti humputtelusta. Olen sen ansainnut. Ja toivottavasti löydät jonkun hyvän elokuvan! <3

    VastaaPoista
  25. Kiitos samoin ja Mintulle rapsutuksia ja suukkoja!

    Lemmikkiensä eteen tekee mitä vain ja onko se mikään ihme: Onko ihminen koskaan niin uskollinen ja pyyteetön kuin eläin. Olen kohdannut ihania ihmisiä ja jaan elämäni Ihanan Miehen kanssa, mutta siltikin koirani on elämäni pyytettömin ja uskollisin kumppani. Hän hyväksyy minut aina ehdoitta ja sellaisena kuin olen!

    Niin...sohvan- ja sydämenvaltaajia.

    VastaaPoista
  26. Kiitos samoin sinulle!

    Kirjamessut ovat vasta ensi kuun lopussa, nyt on tulossa vain tyttöjen shoppailupäivä ja lounas ulkona. Lumimies siivoa sillä välin;-)

    Kiitos samoin sinulle, Valonkantaja & co!

    VastaaPoista
  27. Kiitos samoin Katja! Tuo Helppo japanilainen keittiö on niin herkullinen ja esteettisen kaunis eli juuri minun makuuni. Minä olen intohimoinen sushin ja yleensäkin graavin kalan syöjä. Minua kiinnostaa japanilaisuus muutenkin.

    Aion todella nauttia ja olen kyllä; olen ansainnut;-)

    VastaaPoista
  28. Tänne nyt täytyy jäädä lukemaan tovi, mutta ihanaa viikonvaihdetta ennen syventymistä postauksiisi.
    Ilona

    VastaaPoista
  29. Suloista viikonloppua vaan sinulle.

    Olen ollut niin kiireinen nyt, kun reissuilta ollaan kotiuduttu.

    Sushia minäkin rakastan, viimeksi sitä meille tarjottiin Rovaniemellä.

    VastaaPoista
  30. Ilona, kiva että poikkesit.

    Kiitos samoin sinulle!

    VastaaPoista
  31. Oikein rentouttavaa viikonloppua, Leenaseni! <3 Meillä on huomenna kummitytön ristiäiset (olemme tosin pakanakummeja), mutta muuten viikonloppumme on mukavan ohjelmaton. Kävin ostamassa tänään paljon hyvää ruokaa ja viiniä, ahhh!

    VastaaPoista
  32. Unelma, kiitos samoin sinulle!

    Sinullahan oli niin upea, iso matka lukuisine kuvineen kaikkineen. Varmaan se lisäsi kiireitäsi, mutta sitä on myös nyt ns. ilmassa. Tämmöistä ei ollut edes keväällä...

    Minä taisin syödä pohjoisessa sitä tavallista eli poroa, joka on miltei ainoa punainen liha, joka enää laskee.

    Sushi on niin hyvää ja terveellistäkin.

    VastaaPoista
  33. Karoliina, kiitos samoin sinulle!

    Ristiäiset ovat niin ihania juhlia. Muistan kuinka saimme olla K:lle, nyt 7 vee, kummeina. Oli marraskuu ja juhlat Espoossa serkkuni (lue:kartanon rouva) uudessa talossa. Yllättävä valoilmiö, aurinko, teki kuvaajat epätoivoisiksi, mutta sai minut näyttämään kaikissa kuvissa enkeliltä. Minä siis kuvissa vauva sylissäni ja meidän ympärillämme tuo maaginen hohde...Mieheni myös pakanakummi, mutta oikein hyvin käy täydestä.

    Jos luit, niin minullakin on täydellinen viikonloppu eli kivan ohjelmatonta paitsi, että minä shoppaan huomisen parhaan ystäväni kanssa ja sitten illalla leffaa, viiniä, herkkuja;-) Just niin: Ahhh!

    VastaaPoista
  34. Toki luin, ja olin iloinen, että saat kiireisen viikon päälle ihanaa rentoutumista. <3

    VastaaPoista
  35. Karoliina, kuin myös. Etenkin pieni ripaus sisustuksen tuulia elvyttää ihmeesti...

    VastaaPoista
  36. Ihanaa viikonloppua sulle.
    Romanttinen kuva jo kertoi, missä mennään..

    Minä menen tyttäreni ratsastusta katsomaan Turkuun. Valokuvaan ja nautin näkemisestäni..
    Pilkulle tulee koirahoitaja käymään, ettei sen tartte olla niin kauaa yksin..=)

    Minun romanttinen ilta on korvapuusteja, neljä, lasi punaviiniä ja kirja,
    uudessa lepakossani=)=)

    VastaaPoista
  37. Hanne, kiitos samoin sinulle!

    Niin...huoamsin juuri vasta, että siinä onkin sänky, mutta minähän sinne vain kirjan kanssa;-)

    Ihanaa saada ratsastuskuvia! Minulla on niin ikävä 'issikkaani' (saan aina ratsastaa samalla), että Bessu saa huomenna mukaansa meidän loput omenat ja vie ne sitten tallille. Mun hepalle sitten omenoita ja suukkoja. Nyt pitääkin muistaa viimeistää sunnuntaina käydä katsomassa kuviasi. Ratsastus on ihanaa: Siinä unhoittuu kaikki muu.

    En ensin tajunnut kumpaa on neljä korvapuusteja vai viiniä, ehkä molempia...ja itetysti kirja.

    Vitsi, sulla on se lepakko takuulla nyt blogissasi. Tulen heti katsomaan...

    VastaaPoista
  38. minä voi tulla auttamaan kuusiaidan leikkauksessa.

    VastaaPoista
  39. Waltarilla olikin sana hallussa -suvaitsevaisuus ja kaunis turhuus -aah.

    Ihanaa kun viikonloppu vihdoin saapui, oli aikamoinen viikko takana ja nyt on aika relata. Nauti täysillä =D

    VastaaPoista
  40. Hannele, tervetuloa vain;-)



    ***

    Birgitta, nimenomaan, hän jos kuka sanoi oikeat sanat. Juuri niin: aaaah!

    Sama täällä. Tulin juuri naisten tavarataivaasta ja olo on todella kevyt ja leijaileva. Kiitos samoin!

    VastaaPoista
  41. Toivottavasti lauantaisi oli mukava ja kaunis.

    Huomiseksi on luvattu kaunista ilmaa, joten ihania ulkoilukelejä ja nautittavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  42. Kiitos samoin, romantiikkaa on kyllä löytynyt ♥ se on olennainen osa elämääni ja ensi viikonlopulta toivon sitä vielä enemmän kun lähdemme Ukon kanssa kaksin viikonlopun viettoon....tuskin maltan odottaa. Inspiroivaa sisustusviikkoa sinulle.

    VastaaPoista
  43. Hanne, lauantai oli täydellinen. Ostin valaisimen, kynttilöitä, niitä kirkkaita led-valosarjoja ja yhden ison, jalallisen kauniin ja ehdottomasti kirkkaan lasiastian, johon tungen niitä valosarjoja sekä kaksi elokuvaa, joista toisen katsoimme eilen illalla. Piti vähän jarrutella, sillä menen Ilonalle ensikuun alussa;-) Käyppä Hannen (Virtausta elämään) blogissa katsomassa miten kivasti hän on sisustanut. Minun on pakko saada avattua olkkarin päätyseinä isoksi ikkunaksi....

    Kiitos samoin ja mukavaa sunnuntain jatkoa sinulle!

    VastaaPoista
  44. Sarppu, romantiikka eläköön 4-ever! Sitäkin pitää vaalia, hoitaa, antaa ravintoa, kuiskalla...

    Kahdenkeskinen viiikonloppu kuulostaa himoittavalta!

    Kiitos, uusi valaisin on asennettu, kirkkaita led-valoja on tungettu uusiin, kirkkaisiin lasiastioihin etc. Ja parin viikon päästä olen menossa Ilonalle...

    Mukavaa sunnuntain jatkoa sinulle!

    VastaaPoista