keskiviikko 29. heinäkuuta 2009

I NEVER LOST HIM

Dear Dad, all the stars of heaven: You!

8 kommenttia:

  1. Nämä vanhat kuvat ovat koskettavia.

    Hienosti muistelet isääsi.

    VastaaPoista
  2. Juuri Reima sanoi samaa! Mikä näissä mustavalkokuvissa on Se Jokin...

    Muistelen, sillä tänään on 9 vuotta hänen kuolemastaan. Mutta isänikö kuollut! Minulle hän elää jokaisessa taivaan tähdessä ja hän on aina minun kanssani, minne kuljenkin. Pitää kädestä kiinni, turvallisesti ja tutusti...

    VastaaPoista
  3. Kiva kun sinulla on hyvät muistot.

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia Sinusta ja Isästä. Minulla ei taida olla yhteisiä kuvia isästä ja minusta, kun olin pieni. Näiden kuvien ottamisen aikaan en vielä ollut edes vanhempieni tiedossa. Minäkin olen ajatellut isää erityisesti tänään, eilen vein kukkia hänen haudalleen - sinivalkoisia tietysti - Isänmaan värit. Isä arvostaisi sitä. Me menetimme Isän, maailma menetti yhden hyvän tekijän. Mutta kuten sanottu Isä ei ole kuollut,me tapaamme vielä joskus ja siihen asti Hän seuraa meidän touhuja taivaasta.

    VastaaPoista
  5. Pikku Myy, rakas pikkusiskoni, me tiedämme molemmat, että meidän isä oli poikkeuksellisen hyvä ihminen ja maailman paras isä. Isän ansiosta minä olen Tähtityttö ja Selviytyjä, isän ansiosta sinäkin olet ihan mitä vain haluat.

    Love
    Leena

    VastaaPoista
  6. Isien ihailusta kasvaa vahvoja, pärjääviä naisia. Onneksi meillä on ollut heidät.

    VastaaPoista
  7. Se on ihan tieteellisesti todistettu asia, että isien tytöistä tulee pärjääjiä. Kuulin tämän faktan vasta muutama vuosi sitten, mutta silloin tajusin, miksi olen Selviytyjä. Thanks to my dad!

    VastaaPoista
  8. Olet aivan oikeassa.Minäkin olen selviytyjä. Kun joskus "kaadun", kaadun ns. saappat jalassa = en alistettuna, nöyryytettynä, lyötynä..
    vaan vahvana Isän tyttönä!!

    VastaaPoista